evde nikah şekeri

evde nikah şekeri işi yapmak istermisiniz.

Tel: 0536 306 11 03 

23 yorum:

  1. ilan detayı yazmış olsaydınız daha yararlı olacaktı birsürü ilan yazmışsınız ama en basiti şehir ismi bile eklememişsiniz internet ortamında türkiyenin her ilinden görünyor bu ilan her okuyan arasın mı ne il var ne ilçe işin detayından geçtim ana kriter bile yok düz bir ilan hiç güven vermiyor...

    YanıtlaSil
  2. Bunlar bildiğin üçkağıtçı parayı alıp işletiyo kargo desen 1 ayda gelir. o arada paranı işletir. sonra ödeme beklersin 2 ayda ödeme çıkartırlar. onuda eksik yaparlar. sizin anlayacağınız 300-500 kişiden parayı toplayıp 2-3 ay bi şekilde o parayı işletip geri gönderiyor. fakat eksik gönderiyor. paranızla rezil olmayın.

    YanıtlaSil
  3. Üçkağıtçı kelimesi az kalır, bunlar bildiğin dolandırıcı. 100 TL istiyorlar ama 10 TL değerinde bile olmayan malzeme yolluyorlar. Para Bitlis Tatvan Postanesi'ne Sevda Gül adına yollanıyor, ama işi mükemmel bile yapsanız kabul edilmiyor ve paranız geri gönderilmiyor. Dikkat edin asla para yatırmayın!

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    Hiçbir ücret ödemeden ürünlerinizin sergilenmesi, güncel el işi ilanlarını takip edilebilmesi

    www.pazarliyoruz.hanimiz.biz adresinde mümkündür. Ücretsiz üyelik imkanı bulunmaktadır.


    Satışa sunulan ürünler hakkında yorum yapabilmek ve el işleri için sipraiş veren firmaları görebilmek

    için siteye üye olabilirsiniz.
    Belirtmek isteriz ki, sitemizde satışa sunulan ürünler için hiçbir şekilde komisyon veya sergileme

    ücreti sizden alınmayacak.

    İyi günler dileriz.
    Saygılarımızla.
    www.hobby.hanimiz.biz ekibi.

    YanıtlaSil
  5. Üçkağıtçı kelimesi az kalır, bunlar bildiğin dolandırıcı. 100 TL istiyorlar ama 10 TL değerinde bile olmayan malzeme yolluyorlar. Para Bitlis Tatvan Postanesi'ne Sevda Gül adına yollanıyor, ama işi mükemmel bile yapsanız kabul edilmiyor ve paranız geri gönderilmiyor. Dikkat edin asla para yatırmayın!

    Yanıtla

    YanıtlaSil
  6. Paramizi ver kaltak sen bizi tanirsin yeni dolandirdigin ankaradan biz.sahtekar kahpe senin isini yargiyla cozecegiz.olsem pes etmeyecegim.taki sen arayıp parani iade ediyorum diyene dek

    YanıtlaSil
  7. bunlar tam bi sahteker aradım parayı yatırdım geri dönüş olmadı sakın inanmayın

    YanıtlaSil
  8. sakın sakın inanmasın kimse bunlara parayı istedıler yatırdım sıze malzeme gönderıyoruz dıyorlar 5 lıra bile tutmayan malzeme geliyor. geri gönderiyorsun yapıp örnegi.hatan bile olmasa sana geri dönüş saglamıyorlar kımse inanmasın bunlar dolandırıcı.sahtekar bunlar ALLAHA havale ettim onları ALLAH tan bulsunlar

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle inanmayin bende ayni sekilde kandirildim 40lira kargo paradi gonderdim 15gun oldu gelmedi ve terbiyesizce cevaplar aldim haram zehir olsun kul hakkini bilmeyen adi insanlar lutfen inanmayin ben haklarinda sikayrtci oldum sonuna kadar gidicem

    YanıtlaSil
  10. Kaziklanmak isteyen okurlara duyrulur .d urunu kapora amacli isteyip para carpiyolar ve buda yetmezmis gubi kafa buluyolar :)

    YanıtlaSil
  11. Kaziklanmak isteyen okurlara duyrulur .d urunu kapora amacli isteyip para carpiyolar ve buda yetmezmis gubi kafa buluyolar :)

    YanıtlaSil
  12. Sevda ak 150 tl para istedi yatirdim, ama kargo falan yok. Arayinca uste cikip hakaret ediyor. Profosyonelin ağababasi...haramzikkim olsun ramazan günü...

    YanıtlaSil
  13. Yeliz karatuç Bursa Osmangazi'de yaşıyorum Küçükbalıklı Mahallesi kuyumcu Sokak No 17 Daire 1

    YanıtlaSil
  14. Kocaeli'de oturuyorum ise talibim

    YanıtlaSil
  15. Serap lütfen geri dönüş yaparsanız çok sevinirim 0530 041 65668

    YanıtlaSil
  16. Gop kücükköyde lutfen nikah sekeri isi yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  17. Gop kücükköyde lutfen nikah sekeri isi yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  18. Ben de Evde Nikah Şekeri Yapmak istiyorum Yardımcı olabilir misiniz İstanbul Bağcılar Mahmutbeyde İkametgah ediyorum

    YanıtlaSil
  19. yoncasalbas277@gmail.com E-mail adresinden Ulaşabilirsiniz bana

    YanıtlaSil
  20. İstanbul bagcilarda oturuyorum.evinde yapmak icin iş istiyorum.Yardimci olur musunuz

    YanıtlaSil
  21. Ayse istanbul ekisistiyoruz

    YanıtlaSil
  22. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  23. Bu Mayo Clinic'ten genel bir mesajdır ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, eğer bir böbrek satmak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
    mayocareclinic@gmail.com
    Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garanti edilir.
    Daha fazla bilgi için lütfen bize bir e-posta mesajı gönderin.

    YanıtlaSil